Set Satin Hand Perisa Asli Ekstrak Buah Delima (MARYKAY)

Delima terkenal dengan kebaikannya sebagai buah antioksida yg bagus. Selain baik untuk dimakan namun khasiatnya pada kulit juga tidak disangkal lagi.


Kita ni wanita biasanya tangan memang tak selalu berrr rehat...hehehe..

Basuh pinggan, mangkuk, baju; mengemas; memasak :) menyebabkan kadang2 kita rasa malas nak menjaga kecantikan kulit tangan. Sedangkan tangan kita adalah antara yang dpt menampilkan kebersihan dan kecantikan diri kita.



Membuat kerja rumah sebagai wanita bukan alasan untuk kita tidak menjaga tangan kita. Bukan sahaja wajah kita perlu jaga tetapi jika kita dapat menjaga kulit tangan, kita juga boleh kelihatan awet muda :) Cara untuk memelihara kulit tangan antaranya pakai sarung tangan..tapi tetap kita perlukan produk sebegini untuk penjagaan jangka panjang. Ia ibarat satu lapisan pelindung apabila kita menyapukan pelembap seharian. Walaupun kita buat kerja namun kulit tangan masih terjaga. Bau2 ikan dapat dihilangkan dan bau tangan akan wangi!

Set Satin Hand MARY KAY ni sangat melembutkan!!!

Ia mengandungi Softener (pelembut), Scrub (untuk membuang sel-sel kulit mati) dan Lotion (Pelembap). Hasil gandingan 3 item ini dalam satu set, anda pasti tak kecewa. Baunya yang harum lembut dan sihatkan kulit tangan juga.

Mesti anda juga suka lihat tangan orang yang cantik dan bersih dan lembut..Jomm apa lagi?? Mesti cuba tau ....

Kualiti Mary Kay dah tak asing lagi.. pengguna setia sentiasa berpuas hati dengan setiap produk keluaran Mary Kay. Walaupun ia diimport tetapi harganya masih mampu milik utk org di Malaysia ni.. harganya sentiasa setanding kualiti dan penggunaannya juga menang memakai. Lama baru habis walaupun hari2 guna.

Satu set dalam 3 ke 5 bulan penggunaan mengikut tahap kekerapan anda rajinkan diri utk membelai kulit tangan. Sangat jimat berbanding ke Spa Menicure Pedicure !!!
Sekali bayaran di Spa anda dah dapat 1 set produk ini.

Dapatkan konsultasi percuma untuk maklumat produk dan dapatkannya!!!
Whatsapp 011 33210960